FANDOM

Leon Fierce
250px-Leon.png
Beywheelz'ı Vahşi Leon
'Göz Rengi Mor
Saç Rengi Yeşil
İlk Görünüş Yeni Nesil

Leon Fierce animasyon serisi, BeyWheelz bir ana karakteridir. O Sho Tenma ve Jin Ryu ile Takım Estrella üyesidir. Bir kötü öfke ile bir bakım kişidir, ama her şeyden önce o inanılmaz Wheeler. Onun BeyWheel Vahşi Leone olduğu bilinir

KişilikEdit

Leon dairesel hareketlerle yerleştirilmiş dikenli koyu yeşil saçlı. Kalın yeşil koyu yeşil kaşları ve mor gözleri ile, o küçük diş ağzından çıkan vardır, ona bir aslan çarpıcı görüntüyü elde eder. Leon pembe / siyah yaka ve Kyoya Tategami orijinal kıyafetleri çok benzer bir küçük yeşil ceket ile pembe bir benzeri cilt tonu vardır.

Hiçbir kollu taşıyan, Leon siyah bir vurgu ile tepesinde beyaz parmak az eldiven taşır. Bir aslan, o da yırttığı sanki üstünde kesilmiş siyah fanila giyer. Leon da pantolonunun için ceketini bağlanmak mor bağlantı, tulum benzer bir işlevi vardır. Bir pembe kemer ve sarı merkezi mor olayları ve son olarak, siyah elbise ayakkabı taşıyan beyaz pantolon ile birleştirilmiştir.

Fiziksel GörünümEdit

Leon, bir aslan gibi mücadele zaman kontrol kaybı yenik için cazip olan orman bir kötü kraldır. Bu tavır ile, Leon o yoğun döner ve anın sıcağında çok kötü olduğu zaman kendini kontrol edemez gibi zamanlarda sıcak bir kafa olabilir. Fikrini konuşmaya korkmayan gibi o da duygularını hakkında çok açıktır.

Buna rağmen, Leon gerçekten Sho gibi, adalet aynı anlamda paylaşan ve zayıf insanların saldırıya olma kavramı inanmıyor, derin ve sevecen bir kişidir. Leon o umurunda insanlar savunmak için her zaman bir kişidir.

BeyWheelzEdit

Leon ve Leone

Vahşi Leone - Leon'un bilinen tek BeyWheel. Bu Metal Saga Kyoya Tategami tarafından kullanılan Beyblades en Leone-serisi dayanmaktadır.

Özel HamleEdit

Aslanın Tayfun Duvarı : Leon rakip yutmak veya saf güçle onları ezmek mümkün şiddetli bir kasırga oluşturmak için hızla döner.

BeyWheelz

Opponent

Episode

Outcome

Jin Ryu(Geçmişte) 1 Kaybetti
Sho Tenma 2 Kaybetti
Bilinmiyen Savaşçılar 2 Kazandı
Gigante 2 Kazandı
Anonim Dominators 3 Kazandı
Jake 4 Kazandı
Jake (Rövanş) 8 Kaybetti
Lider ALider B (Birlikte Jin Ryu 13 Kazandı

GaleriEdit

Tıklayınız

Also on FANDOM

Random Wiki