Wikia

Beywheelz Wiki

Jin Ryu

Comments0
9pages on
this wiki
Jin Ryu
250px-JinOfficial.png
Beywheelz'ı Alev Topu Dragon
'Göz Rengi Mavi
Saç Rengi Siyah
İlk Görünüş Yeni Nesil

KişilikEdit

Jin Ryu animasyon serisi, BeyWheelz en tehlikeli olduğu bilinir

Korkutucu Beyaz Ejderha; Jin Ryu Takım Estrella üyesidir ve Sho Tenma en iyi dostudur. Onun becerilerini geliştirmeye adamıştır güçlü tekerlekli, onun seviyesi sersemlik onun BeyWheel ile savaşta götürür; Alev Topu Drago.

Fiziksel ÖzellikEdit

Jin Ryu alnını ve onun kulaklarına sonraki hatları aşağı favoriler taklit bu sivri uçlu siyah saçlı. O kahverengi gözleri ve çok ince siyah kaşları ile soluk beyaz cilt tonu vardır. Jin de dalgalı bir çizgi ve bir nokta benzer sol yanağında bir kırmızı işaret vardır.

Jin, bir açık mavi eşarp giyer Jin da görülecek hiçbir kollu dört alanda veri akışı, siyah çizgiler ile beyaz bir pelerin vardır. Koyu yeşil kuşak da görünür. Altında, o bazı cilt ortaya kollu gri bir fanila giyer. Ayrıca uzun boylu koyu yeşil çizmeler ile biten siyah pantolon ile siyah parmak az eldiven kullanır. Ayrıca her bir kulak mavi çivili küpe vardır.

BeyWheelsEdit

Alev Topu Drago - Jin'in bilinen tek BeyWheel, Bu Beyblades en Drago-serisi dayanmaktadır. Bu şaşırtıcı gücü ve etkileyici hızı gibi kontrol lutfen sahip BeyWheel dayanarak güçlü Bilanço Tipi, Su / Yıldırım olduğu bilinmektedir.

Oldukça Hız Pegasus 'düzeyde olmak değil; Drago birlikte çalışırken hız açısından yetişmek mümkün olmuştur. Ama hız bu güç ve kontrol oluşturur yoksun ne; her zaman bu kadar denge korumak ve inanılmaz güçlü saldırıların patlamaları açığa mümkün.

özel HamlelerEdit

Ejderha Yıkım Kılıcı : Bir daire içinde Drago dönüş komutları ve bir kalkan gibi 6 bıçak hareket var kılan bir hareket. Sonra ejderha ruhu çıkar ve açık mavi dairesel hava ile çökertildi rakip haline.

Büyük bir ivme ve rakip üzerinde grev ve bir yıldırım olarak kesmek için gücü ile Drago şarj bir fırtına oluşturmak için çevresinde hava ve girdap içine Drago

Ejderhanın Güçlü Fırtınası

Ryuga Benzer

Around Wikia's network

Random Wiki